Test berichtje - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Eefje Vangangelt - WaarBenJij.nu Test berichtje - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Eefje Vangangelt - WaarBenJij.nu

Test berichtje

Door: Eefje

Blijf op de hoogte en volg Eefje

28 Januari 2014 | Nederland, Eindhoven

Om de paniekaanvallen in mijn familie te voorkomen stuur ik even een klein berichtje :).
De zenuwen zijn nu toch wel aanwezig en ik merk dat het echt nog maar een paar nachtjes zijn voordat ik het vliegtuig naar India zit. Vanmiddag ga ik mijn tas inpakken omdat ik morgen en donderdag nog mag werken! :)
Ik hoop dat ik al mijn verzamelde spulletjes mee ga krijgen en dat er enigszins ook nog wat kleren voor mij bij passen!
Ik zal goed op mezelf passen en zoveel mogelijk verhalen met jullie proberen te delen!
Tot over 4 weken, wanneer alle plassen, rivieren en meren bevroren zijn zodat ik lekker kan gaan schaatsen op natuurijs! En na 4 weken 25 graden mag een beetje sneeuw ook wel! :)
Liefs, Eefje

  • 28 Januari 2014 - 11:27

    Ger Vangangelt:

    Wij wensen jou een hele fijne reis en en een fantastisch verblijf. De verhalen horen we graag. Geniet ervan... groetjes Ger :-)

  • 28 Januari 2014 - 11:36

    Nienke Janssen:

    You go girl!
    Heel veel plezier en geniet ervan!

  • 28 Januari 2014 - 11:40

    Henny:

    Lieve Eef,

    Een hele goede reis en fijne tijd in India. Ik ga je volgen. Geniet ervan
    dikke kus en knuf van je stiefmoedertje ;-) xxxxxxxxx

  • 28 Januari 2014 - 11:58

    Sjoerd Vangangelt:

    We zullen je missen ! snik snik Maar weten dat je daar in goede handen bent en je zult een fantastische ervaring rijk worden en een geweldige tijd daar hebben!

    groetjes, papa

  • 28 Januari 2014 - 13:25

    Mary:

    Lieve Eefje, heel succes met inpakken en doe het nu nog wel rustig aan. Ik begrijp dat de zenuwen nu komen, bij papa en mama denk ik ook, maar het komt allemaal goed, xxMary

  • 28 Januari 2014 - 13:44

    Evie V Bijnen:

    Lieve Eef,

    Ontzettend veel plezier!
    Een maand is zo voorbij dus geniet er van.

    Dikke kus en tot snel

    Evie

  • 28 Januari 2014 - 13:44

    Floortje:

    Super veel plezier!!! you go girl...xxx

  • 28 Januari 2014 - 15:11

    Ria Bink:

    Hey Eefje, gaat goed komen! Wij hebben jou ook 'n beetje 'gevormd' dus dat wordt genieten. Enjoy en succes met de koffers pakken. Xx

  • 28 Januari 2014 - 16:21

    Cecile En Iris:

    Eefje, ook van ons een hele goede reis en veel plezier. Hopelijk kun je straks met een goed gevoel hierop terugkijken xx

  • 28 Januari 2014 - 18:57

    Renée En Lars:

    Have fun en geniet er lekker van meid!
    xx

  • 28 Januari 2014 - 20:06

    Janouke Colen-Jutten :

    Lieve Eef, enjoy! Doe wat je wil doen. Ga er voor! Xxx

  • 28 Januari 2014 - 22:16

    Nettie:

    Het wordt fantastisch Eefje! Geniet met volle teugen. Doe je de groetjes van mij daar op JET? Veel liefs.

  • 30 Januari 2014 - 10:13

    Clemy:

    Ha Eefje, ik wens jou een onvergetelijke tijd toe in India. Alvast een hele goed reis. Ik ben benieuwd naar al je mooie verhalen, geniet er van! X

  • 01 Februari 2014 - 16:17

    Geertje:

    Een goeie reis Eefje en ik zie je in India!!!! :) Alvast heel veel plezier!!!!!!!!!!
    Groetjes Geertje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

Eefje in India

Na lang twijfelen, heb ik toch besloten om een kleine poging te wagen en mijn ervaringen die ik in India mee ga maken via deze weg met jullie te delen.
Allereerst werd ik vanmorgen wakker en besefte me dat het nu echt januari 2014 is, en dat ik dus in deze maand dus zal vertrekken naar India.
Over een paar weken zal ik op 31 januari 's ochtends heel vroeg worden uitgezwaaid (door een heel gezelschap :)) en op het vliegtuig stappen naar Frankfurt. Daar heb ik een korte tijd om over te stappen, maar ik ben deze week gerustgesteld door ervaren reizigers dat, dat helemaal goed gaat komen. Daar ga ik me dus (proberen) niet meer druk om (te) maken.
Vanuit daar moet ik voor mijn doen echt mega lang stil zitten en vlieg ik door naar Chennai. Daar zal ik heel laat aankomen en zal Raja mij op wachten. Wat er dan precies gaat gebeuren weet ik niet, maar dat zie ik vanzelf wel. Raja zal me denk ik de volgende dag meenemen naar Tamil Nadu waar het project JET zich bevindt. JET is een project voor, veelal verstoten, lichamelijk gehandicapte kinderen. Deze kinderen komen uit zeer arme en vaak gebroken gezinnen, maar hebben daarnaast ook een lichamelijke handicap.
Voor meer informatie verwijs ik jullie door naar de site van Stichting Kindia: www.kindia.nl.
Na twee weken zullen Annemieke en Geertje aankomen op JET. In de derde week van februari zullen de moeder van Annemieke en Hans en Sonja JET bezoeken. In deze week zal ook het tehuis waarvoor ik, Annemieke, Hans en mijn mede vierdaagse wandelaars zo hard gezwoegd hebben vorige zomer geopend worden. Ik ben heel erg trots dat ik bij deze speciale gebeurtenis aanwezig mag zijn en dat ik met mijn eigen ogen kan zien waarvoor ik die vierdaagse ook alweer gelopen heb. Het kruisje heel trots boven mijn bed, maar het was echt flink afzien, dus hoop dat dit nog meer voldoening geeft!
In de laatste week van januari zal ik terug gaan naar Chennai en vlieg ik weer via Frankfurt terug naar huis. Wie me dan komt ophalen weet ik nog niet, maar bij het wegbrengen was dit toch niet zo'n probleem als eerder gedacht dus dat zal wel goed komen :)
Ik houd jullie op de hoogte!

Groetjes, Eefje

Recente Reisverslagen:

23 Februari 2014

Goodmorning Sister!

11 Februari 2014

Lovely JET

04 Februari 2014

Eerste berichtje vanuit India

28 Januari 2014

Test berichtje

01 Januari 2014

nog 30 nachtjes...
Eefje

True greatness consists in being great in little things. - Charles Simmons

Actief sinds 01 Jan. 2014
Verslag gelezen: 640
Totaal aantal bezoekers 5930

Voorgaande reizen:

31 Januari 2014 - 27 Februari 2014

Eefje in India

Landen bezocht: